Четвер
19.09.2019
16:32
Категорії розділу
Новини садок [6]
Новини садок
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Друзі сайту
  • Український центрОцінювання
  • Освітній портал
  • Міністерство освіти
  • Волинський інститут післядипломної освіти
  • Управління освіти
  • Відділ освіти
  • Львівський регіональний центр
  • Волинська обласна державна адміністрація
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    НВК с. Самари-Оріхові

    Сидорук Валентина Степанівна– вчитель-логопед

    Освіта вища , педагогічний стаж - 8 років,

    спеціаліст ІІ категорії.

     

    В НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-дитсадок»с. Самари-Оріхові
    ПРАЦЮЄ ЛОГОПЕДИЧНИЙ ПУНКТ

    Останнім часом спостерігається збільшення числа дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення (ФФНМ) і фонетичним недорозвитком мовлення(ФНМ). Отримати допомогу логопеда вони можуть на логопедичному пункті.

    Щo таке логопункт?

    Логопедичний пункт (скорочено «логопункт») - це місце, де надається допомога дітям з мовними порушеннями дитини без переводу в іншу (спеціалізовану) установу.
    Основним завданням  освітніх устано
    в є реалізація загально освітньої програми.
    А, як відомо, у такій програмі спеціально не передбачено часу на заняття з учителем-логопедом.
    Тому розклад логопедичних занять складається таким чином, щоб учитель-логопед міг займатися з дітьми тільки під час їх вільної діяльності не в збиток загальноосвітніх занять.

    Яких дітей беруть на логопункт?

    На логопедичний пункт зараховуються діти з 5 років з нескладними мовними порушеннями.
    На логопедичні пункти беруть не всіх дітей , а тільки ті які найбільш потребують допомоги.

    Найчастіше приймаються діти з такими логопедичними висновками:

    порушення вимови окремих звуків – ФНМ
    порушення вимови окремих звуків та їх сприймання - ФФНМ

    В якому режимі проходять заняття на логопункті?

    Фронтальні (з группою дітей) - 2 рази в тиждень,
    індивідуально-підгрупові заняття - 2 рази в тиждень.
    Найкращий ефект, звичайно ж, дають індивідуальні заняття.
    Як часто проводяться з вашою дитиною індивідуальні заняття та їх тривалість, логопед визначає в залежності від ступеня виразності мовного порушення, віку дитини і його психофізичних особливостей. В основному індивідуальні заняття на логопункті тривають від 10 до 20 хвилин.
    Мета індивідуальних логопедичних занять – корекція звуковимови та розвиток фонематических процесів.

    Для успішного виправлення мовлення дітей просто необхідна допомога батьків! Вони повинні виконувати всі рекомендації логопеда, регулярно відвідувати консультації з фахівцем, виконувати домашні завдання, які видаються один раз на тиждень. І, звичайно, з боку батьків потрібен пильний контроль за мовленням дитини.

     

    Завдання логопеда в дошкільному навчальному закладі:

    1.Створення єдиного корекційно-навчального простору.

    2.Обладнання предметно-розвивального середовища, яке стимулює

    мовленнєвий і особистісний розвиток дитини.

    3. Пропаганда логопедичних знань серед батьків, педагогів та населення.

    4. Інтегрування зусиль педагогів, дітей та батьків з метою корекції

    мовленнєвих порушень.

    Корекційна робота ставить за мету повністю або частково усунути дефект та підготувати дитину до успішного навчання в  школі.

    ФФНМ - фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення;

    НЗНМ - нерізко виражена загальна недорозвиненість мовлення;

    ЗНМ - загальний недорозвиток мовлення.

    Логопед обстежує стан мовлення, а вихователь - рівень сформованості знань, умінь і навичок дітей.

     

    Корекційна робота з формування фонетичної сторони мовлення передбачає такі етапи:

    1. Підготовчий

    2. Постановка відсутніх звуків

    3. Автоматизація поставлених звуків, введення їх в самостійне мовлення

    4. Диференціаціїя звуків

    Варто всіляко заохочувати мовленнєві успіхи дитини, адже це надає їй упевненості в своїх силах, активізує комунікативну діяльність, а отже, створює сприятливі умови для успіхів у  навчанні.

    Логопедичне заняття на розвиток фонетико-фонематичного недорозвитку мовлення дітей

    Розвиваємо дрібну моторику

    Займаємось на свіжому повітрі

    Логопедичне заняття "Смішко в гостях у дітей"

    Логопедичне заняття "Урок доброти"

    Чаювання

    Форми роботи з батьками:

    1. Батьківські збори . Проводяться у вересні, січні, травні. На зборах вчитель-логопед знайомить батьків з нормативними документами, програмами,з досягненнями дітей та труднощами у колекційному процесі.
    2. Індивідуальні консультації вчителя-логопеда. В ході, яких батькам надаються індивідуальні поради щодо поліпшення мови або розвитку пізнавальних процесів дитини.
    3. Поради логопеда в інформаційному осередку логопедичного кабінету та груп старшого дошкільного віку, які складаються з різноманітних професійних консультацій, порад, рекомендацій з матеріалів для практичного використання вдома та під час занять з дітьми.
    4. Анкетування батьків дозволяє уточнити стан їх зацікавленості у розвитку дитини, визначити їх потреби, з`ясувати чи задоволені вони корекційним процесом.