Неділя
19.05.2024
03:42
Категорії розділу
Новини садок [6]
Новини садок
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
  • Український центрОцінювання
  • Освітній портал
  • Міністерство освіти
  • Волинський інститут післядипломної освіти
  • Управління освіти
  • Відділ освіти
  • Львівський регіональний центр
  • Волинська обласна державна адміністрація
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    НВК с. Самари-Оріхові
    Головна » 2016 » Січень » 4 » В рамках декади природничо- математичних наук
    13:37
    В рамках декади природничо- математичних наук

        3 грудня  2015 р. в НВК «ЗОШ І – ІІІ ступеня - дитсадок» с. Самари – Оріхові з учнями 6 класу в рамках декади природничо-математичних наук була проведена «Математична вікторина» (вчитель - Солдатенко Н.Г.). Окрім запитань вікторини на кмітливість і логіку, учні проявляли свої математичні здібності в завданнях, поєднаних з природничими науками, олімпіадних задачах, ігрових ситуаціях, жартівливих і дотепних формах роботи. Журі в складі вчителя біології Октисюк Л.І. та учнів класу визначили переможців, які давали оригінальні, найбільш влучні відповіді, були найактивнішими: Шинкарук Оксана, Трофимук Юлія, Октисюк Назар, Шинкарук Назарій, Оніщук Борис.

         На виставку кращих учнівських зошитів з математики середніх і старших класів були представлені зошити Шинкарук Катерини (5 кл.), Шинкарук Оксани (6 кл.), Левонюк Софії (8 кл.), Октисюка Євгенія (11 кл.).

        4 грудня 2015 р. з учнями 2 – 6 класів проводився І етап Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» (координатор – Солдатенко Н.Г.). Загальна кількість учасників – 19. З них найактивніші – учні 2 класу (8 дітей, класовод – Гурко Л.Л.). Приємною подією стало те, що до конкурсу долучилися нові учасники: Бенедисюк Олександр (6 кл.), Приймачук Антон (4 кл.), Оніщук Олександр (3 кл.).

          Під час проведення Декади  природничо-математичних наук» учні  проявляли власні сили,  можливості, розкрили свій  потенціал, прокладали стежину до власного саморозвитку та відкриттів у царині математики, отримали заряд активного оптимізму, що сприятиме подальшому зацікавленню у вивченні складного і водночас необхідного предмета.

    Переглядів: 344 | Додав: Директор | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar